GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Tytuł postępowania

Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji odnowy i rozwoju wsi Puszcza Mariańska.

Zamawiający na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje  zamówienie  uzupełniające.

Opis

Wykonanie  robót  budowlanych  obejmujących obiekty znajdujące się na działkach nr Ew.  116;  164;  151/17 i 183/12 we wsi Puszcza Mariańska, w rejonie ulic:   ul. Króla Jana Sobieskiego, ul. Stanisława  Papczyńskiego i ul. Sosnowa – w następującym zakresie:

1. Budynek przy ulicy Stanisława Papczyńskiego 2, znajdujący się na działce nr Ew. 151/17:

   - remont  dachu  polegający  na  wymianie  pokrycia  dachowego  z  płyt  eternitowych  na  pokrycie

     z blachy cynkowej,wymianie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej,

   - remont elewacji budynku polegający na wymianie odeskowania ścian,

   - wymiana okładziny schodów zewnętrznych.

2. Budynek przy ulicy Stanisława Papczyńskiego 4, znajdujący się na działce nr Ew. 151/17:

    - remont dachu polegający na wymianie obróbek blach. rynien i rur spust. z blachy ocynkowanej.

    - remont  schodów  zewnętrznych  i  tarasu  polegający na wymianie stopni betonowych i wymianie

      okładziny.

3. Działka nr Ew. 151/17:

    - wymiana ogrodzenia działki od strony ulicy Stanisława Papczyńskiego.

4. Remont chodnika przy ulicy Sosnowej w Puszczy Mariańskiej (dz. nr Ew. 164).

5. Remont chodnika przy ulicy Stanisława Papczyńskiego w Puszczy Mariańskiej (dz. nr Ew. 116).

6. Remont chodnika wewnętrznego na działce o nr Ew. 151/17.

7. Budynek Sali Sportowej przy ul. Kr. Jana Sobieskiego 62, znajdujący się na działce nr Ew. 183/12:

   - remont   i   odnowienie  tynków  nakrapianych  na  elewacji  od  strony  południowej  i  zachodniej

     budynku  oraz  remont  wejścia  do  budynku.

   - wymiana  izolacji  w  przestrzeni strychowej,  wykonanie izolacji z folii pod pokryciem dachowym

     z blachy,

   - prace posadzkowe – cyklinowanie posadzki i lakierowanie,

   - malowanie ścian.

Rodzaj zamówienia : roboty budowlane

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

Wspólny  słownik  zamówień  ( CPV ):   45.26.19.10-6;  45.26.26.60-5;  45.42.20.00-1;   45.26.23.00-4; 45.32.00.00-6; 45.26.26.50-2; 45.26.19.10-6;  45.26.23.00-4; 45.11.25.00-0; 45.34.00.00-6; 45.23.32.22-1; 45.32.40.00-4; 45.26.21.00-2;  45.22.32.22-1; 45.44.21.00-8; 45.43.21.14-6; 45.42.11.24-9.

Termin wykonania:  od zawarcia umowy do dnia 30.11.2010 r.

Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 25.05.2010 r.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

O udzielenie  zamówienia  mogą  ubiegać  się  wyłącznie  Wykonawcy,   którzy  złożą  ważną  ofertę  ze   wszystkimi  załącznikami  wymienionymi  w  specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.:

 1/ posiadają  uprawnienia  do  wykonywania  określonej  działalności  lub  czynności,  jeżeli  ustawy

     nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

 2/ posiadają  wiedzę  i  doświadczenie  oraz  dysponują  potencjałem  technicznym  oraz  dysponują

     osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Ocena  spełnienia  warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych   dokumentów,  oświadczeń i zaświadczeń  wymaganych  postanowieniami  specyfikacji  istotnych  wa-runków  zamówienia,  wg  formuły  „ spełnia  -  nie spełnia ”.

Nie spełnianie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem  Wykonawcy  z  postępo-wania. 

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdze-nia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.

1. formularz ofertowy złożony według wzoru – Załącznik Nr 1 do SIWZ

2. kosztorys ofertowy sporządzony według wzoru – Załącznik Nr 4 do SIWZ

3. aktualny   odpis   z   właściwego   rejestru   albo   aktualne   zaświadczenie  o  wpisie   do  ewidencji

    działalności   gospodarczej   lub  zgłoszenia  do  ewidencji  działalności  gospodarczej,  wystawione

    nie  wcześniej  niż  6  miesięcy  przed  upływem  terminu  składania  ofert

4. jeżeli  oferta  i  załączniki  zostaną  podpisane  przez  upoważnionego przedstawiciela  Wykonawcy,

     należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie

5. aktualna  informacja  z  Krajowego  Rejestru  Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego 

    organu  sądowego  lub  administracyjnego  kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym  art. 24 

    ust. 1  pkt  4-8 ustawy,  wystawione  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania

    ofert,

6. aktualna  informacja  z  Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9,

    wystawione nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

7. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,  że Wykonawca 

    nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,  odrocze-

    nie  lub  rozłożenie  na  raty  zaległych  płatności  lub  wstrzymanie  w  całości wykonania decyzji –

    wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

8. aktualne  zaświadczenie  właściwego  oddziału  Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni-

    czego   Ubezpieczenia   Społecznego   potwierdzające   odpowiednio,   że   Wykonawca  nie  zalega

    z  opłacaniem  składek  na  ubezpieczenie  zdrowotne  lub społeczne lub zaświadczenie,  że  uzyskał 

    przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzy-

    manie  w  całości  wykonania  decyzji – wystawione  nie  wcześniej  niż 3 miesiące przed upływem

    terminu składania ofert,

9. dokumenty stwierdzające,  że osoby,  które  będą  wykonywać  zamówienie  posiadają  uprawnienia 

    budowlane,  uprawnienia  z  branży,  która  zgodnie z przedmiarem robót będzie przedmiotem robót  

    oraz dokumenty potwierdzające wpis na listę właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa

10. oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

       Załącznik Nr 5 do SIWZ

11.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń,  którymi  dysponuje lub będzie

     Dysponował  Wykonawca.   Jeżeli   Wykonawca  wskaże  narzędzia  i  urządzenia,  którymi  będzie

     dysponował, do wykazu należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego   

     Załącznik Nr 7 do SIWZ

12. wykaz  wykonanych  w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia

      działalności jest krótszy – w  tym okresie ,  odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom

      budowlanym  stanowiącym  przedmiot  zamówienia,  z  podaniem  ich wartości oraz daty i miejsca

      wykonania   oraz   załączeniem  dokumentów  potwierdzajacych  należyte  wykonanie  tych  robót

      wystawionych  przez  podmioty  na  rzecz  których  roboty  były  wykonywane.   Załącznik  Nr 6

      do SIWZ

      Uwaga!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.

Składanie ofert częściowych:     nie

Składanie ofert wariantowych:   nie

Warunki dotyczące wadium:    nie dotyczy

Kryteria oceny ofert:        cena – 100%

Termin związania z ofertą:  30 dni

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.10

Termin składania ofert:   do dnia 10.06.2010 r. do godz. 9:00

Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                           96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

                                                                                                    

                                                                               Wójt Gminy Puszcza Mariańska

                                                                                                 Michał Staniak

 

Puszcza Mariańska dnia 10 czerwca 2010r.

 

Nasz znak:  GK/7102/17/2010

 

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

 

Dotyczy:  postępowania  o  udzielenie  zamówienia  publicznego  na wykonanie  robót  budowlanych w ramach realizacji odnowy i rozwoju wsi Puszcza Mariańska     

 

              Na podstawie Art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) Gmina Puszcza Mariańska zawiadamia,  że  w  postępowaniu  o  zamówienie publiczne  na  wykonanie  robót  budowlanych wybrana została oferta Firmy: P.P.U.H. EKOR-POL Bożena Szuplewska, 96-100 Skierniewice, ul. Sena-torska 6.

Cena oferty wynosi: 298 327,42 zł.

uzasadnienie

 

W   terminie  wyznaczonym  przez  zamawiającego  do  składania  ofert   tj.  do  dnia  10. 06. 2010r. do  godz. 9°°  wpłynęły  trzy  oferty.

 

Oferta nr 1 - złożona przez Firmę:

P.P.U.H.  WISTAL-BUD  Ireneusz Wojciechowski, 26-600 Radom, ul. Piotra Sznajdra 5,  uzyskała 222,63 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę

Oferta nr 2 - złożona przez Firmę:

P.P.U.H. EKOR-POL Bożena Szuplewska,  96-100 Skierniewice, ul. Senatorska 6, uzyskała 300,00 punktów w oparciu o ustalone kryterium cenę

Oferta nr 3 - złożona przez Firmę:   

KAL-FAM  Zakład  Remontowo-Budowlany  Wojciech Kalinowski,  Kamion  40,  96-330  Puszcza Mariańska, uzyskała 264,90 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę

 

Oferta Firmy:  P.P.U.H. EKOR-POL  Bożena Szuplewska,  96-100 Skierniewice, ul. Senatorska 6 spełnia wszystkie warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków  Zamówienia i uzyskała 300,00 punktów, tj. najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone  kryterium – cenę.

Podstawą dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Umowa może być zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia ogłoszenia wyniku przetargu.

 

                                                                            Wójt Gminy Puszcza Mariańska

                                                                                                    Michał Staniak

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-06-10 16:28:38
  • Liczba odsłon: 146
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1183729]

przewiń do góry