GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Tytuł postępowania

Wykonanie  prac  remontowo - budowlanych  na  terenie  obiektów:  

1.  Szkoła Podstawowa w Michałowie – Michałów 39, 96-330 Puszcza Mariańska.

2.  Zespół  Szkolno  Przedszkolny  w  Puszczy  Mariańskiej  przy ul. Konstytucji 3-go Maja 3,

     96-330 Puszcza Mariańska.

3.  Szkoła Podstawowa w Walerianach – Waleriany 24, 96-330 Puszcza Mariańska.

Zamawiający na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje  zamówienie  uzupełniające.

Opis

Wykonanie  prac  remontowo - budowlanych  na  terenie  obiektów:  

1.  Szkoła Podstawowa w Michałowie – Michałów 39, 96-330 Puszcza Mariańska.

    - wymiana ogrodzenia terenu szkoły,

    - remont schodów zewnętrznych polegający na uzupełnieniu stopni betonowych i wymianie

      okładziny,

    - wykonanie parkingu i chodnika przed szkołą.

2.  Zespół  Szkolno  Przedszkolny  w  Puszczy  Mariańskiej  przy ul. Konstytucji 3-go Maja 3,

     96-330 Puszcza Mariańska.

    - wymiana okładziny schodów zewnętrznych z lastryko.

3.  Szkoła Podstawowa w Walerianach – Waleriany 24, 96-330 Puszcza Mariańska.

    - wykonanie izolacji termicznej i remont pokrycia papowego nad częścią dachu szkoły,

    - wymiana pokrycia papowego i obróbek blacharskich nad budynkiem gospodarczym.

Rodzaj zamówienia : roboty budowlane

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

Wspólny słownik zamówień (CPV):    45.42.10.00-4; 45.43.11.00-8; 45.41.21.11-5; 45.34.20.00-6.

Termin wykonania:  od zawarcia umowy do dnia 30.08.2010 r.

Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 24.05.2010 r.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę  ze  wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.:

 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,  jeżeli usta-

     wy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

 2/ posiadają wiedzę  i doświadczenie  oraz  dysponują  potencjałem technicznym oraz dyspo-

     nują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Ocena   spełnienia   warunków   udziału   w  postępowaniu  zostanie  dokonana  na  podstawie przedłożonych   dokumentów,    oświadczeń   i   zaświadczeń  wymaganych  postanowieniami specyfikacji  istotnych  warunków  zamówienia,  wg  formuły  „ spełnia  -  nie spełnia ”.

Nie  spełnianie  chociażby  jednego  warunku  skutkować  będzie  wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.

1. formularz ofertowy złożony według wzoru – Załącznik Nr 1 do SIWZ

2. kosztorys ofertowy sporządzony według wzoru – Załącznik Nr 4 do SIWZ

3. aktualny  odpis  z  właściwego  rejestru  albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji

działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

4. jeżeli  oferta  i  załączniki  zostaną  podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wyko-

    nawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie

5. aktualna  informacja  z  Krajowego  Rejestru  Karnego  albo  równoważne  zaświadczenie  

właściwego  organu  sądowego  lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie

określonym  art.24  ust.1  pkt 4-8 ustawy,  wystawione  nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed

upływem terminu składania ofert,

6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1   

    pkt. 9, wystawione nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

7. aktualne zaświadczenie   właściwego   naczelnika   urzędu   skarbowego   potwierdzające,  

    że  wykonawca  nie  zalega  z  opłacaniem  podatków  opłat  lub,  że  uzyskał  przewidziane

    prawem  zwolnienie,  odroczenie  lub  rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzyma-

    nie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem

    terminu składania ofert,

8. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy

     Rolniczego  Ubezpieczenia   Społecznego  potwierdzające  odpowiednio,  że  Wykonawca

     nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświad-   

     czenie,  że  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie,  odroczenie  lub rozłożenie na raty

     zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie 

     wcześniej niż 3 miesiące przed  upływem terminu składania ofert,

9. dokumenty stwierdzające,  że osoby,  które będą wykonywać zamówienie posiadają upraw-

    nienia  budowlane,  uprawnienia  z  branży,  która  zgodnie  z  przedmiarem  robót  będzie

    przedmiotem robót oraz dokumenty potwierdzające wpis na listę właściwej okręgowej izby

    inżynierów budownictwa

10.oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

       Załącznik Nr 5 do SIWZ

11.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje

    lub będzie dysponował Wykonawca.   Jeżeli Wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia,

    którymi będzie dysponował, do wykazu należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotu

    udostępniającego    Załącznik Nr 7 do SIWZ

12.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres

     prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem

     i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich

     wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzajacych

     należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty

      były wykonywane. – Załącznik Nr 6 do SIWZ

     Uwaga!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.

Składanie ofert częściowych:     nie

Składanie ofert wariantowych:   nie

Warunki dotyczące wadium:    nie dotyczy

Kryteria oceny ofert:        cena – 100%

Termin związania z ofertą:  30 dni

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.10

Termin składania ofert:   do dnia 09.06.2010 r. do godz. 9:00

Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                           96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

                                                                                                    

                                                                             Wójt Gminy Puszcza Mariańska

                                                                                               Michał Staniak

Puszcza Mariańska dnia 9 czerwca 2010r.

 

Nasz znak:  GK/7102/16/2010

 

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

 

Dotyczy:  postępowania  o  udzielenie  zamówienia  publicznego  na  wykonanie prac remontowo –

                 budowlanych  na  terenie  obiektów: 

             1.  Szkoła Podstawowa w Michałowie – Michałów 39, 96-330 Puszcza Mariańska

             2.  Zespół  Szkolno-Przedszkolny w Puszczy Mariańskiej przy ul. Konstytucji 3-go Maja 3,

                  96-330 Puszcza Mariańska.

             3.  Szkoła Podstawowa w Walerianach – Waleriany 24, 96-330 Puszcza Mariańska.         

 

              Na podstawie Art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) Gmina Puszcza Mariańska zawiadamia,  że  w  postępowaniu  o  zamówienie publiczne  na  wykonanie  robót  budowlanych wybrana została oferta Firmy: P.P.U.H. EKOR-POL Bożena Szuplewska, 96-100 Skierniewice, ul. Sena-torska 6.

Cena oferty wynosi: 98 779,69 zł.

uzasadnienie

 

W   terminie  wyznaczonym  przez  zamawiającego  do  składania  ofert   tj.  do  dnia  09. 06. 2010r. do  godz. 9°°  wpłynęło  pięć  ofert.

 

Oferta nr 1 - złożona przez Firmę:

USŁUGI  REMONTOWO  BUDOWLANE  Waldemar  Rzeźnik,  26-600  Radom,  ul.  Rapackiego 11/63A,  uzyskała 210,09 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę

Oferta nr 2 - złożona przez Firmę:

ZAKŁAD  REMONTOWO  BUDOWLANY  Tomasz Sobieski,  96-315 Wiskitki, Stare Kozłowice 218, uzyskała 189,24 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę

Oferta nr 3 - złożona przez Firmę:

GEO-BUD s.c.  Anna  Sabat,  Leszek Karkuciński,  96-330  Puszcza Mariańska,  ul. Króla Jana So-bieskiego 3, uzyskała 251,28 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę

Oferta nr 4 - złożona przez Firmę:  

P.P.U.H. EKOR-POL Bożena Szuplewska,  96-100 Skierniewice, ul. Senatorska 6, uzyskała 300,00 punktów w oparciu o ustalone kryterium cenę

Oferta nr 5 - złożona przez Firmę:   

KAL-FAM  Zakład  Remontowo-Budowlany  Wojciech Kalinowski,  Kamion  40,  96-330  Puszcza Mariańska, uzyskała 192,60 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę

 

Oferta Firmy:  P.P.U.H. EKOR-POL  Bożena Szuplewska,  96-100 Skierniewice, ul. Senatorska 6 spełnia wszystkie warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków  Zamówienia i uzyskała 300,00 punktów, tj. najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone  kryterium – cenę.

Podstawą dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Umowa może być zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia ogłoszenia wyniku przetargu.

 

                                                                             Wójt Gminy Puszcza Mariańska

                                                                                               Michał Staniak

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-06-10 14:58:27
  • Liczba odsłon: 132
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1183819]

przewiń do góry