GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

Nasz znak: I.341/ 6/2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Tytuł postępowania

Roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej  w miejscowości Grabina Radziwiłłowska ul. Duża.

Opis

Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie

- sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC o średnicy zew. 250 mm o długości 841 mb,

- przykanaliki z rur PVC o średnicy zewnętrznej 160 mm o długości 341 mb,

 - przepompowni ścieków – 3 kpl.

Zamawiający  na  podstawie  art.  67  ust.  1  pkt.  6  ustawy  Prawo  zamówień  publicznych przewiduje  zamówienie  uzupełniające.

Rodzaj zamówienia : roboty budowlane

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

Wspólny słownik zamówień (CPV):   45.23.24.40-8

               Dodatkowy                    45.23.24.23-3

Termin wykonania:  5 miesięcy  od daty zawarcia umowy .

Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 13.05.2010 r.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę  ze  wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.:

 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,  jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

 2/ posiadają wiedzę  i doświadczenie,

3/dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania  Zamówienia,

 4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

Ocena   spełnienia   warunków   udziału   w  postępowaniu  zostanie  dokonana  na  podstawie przedłożonych   dokumentów,    oświadczeń   i   zaświadczeń  wymaganych  postanowieniami specyfikacji  istotnych  warunków  zamówienia,  wg  formuły  „ spełnia  -  nie spełnia ”.

Nie  spełnianie  chociażby  jednego  warunku  skutkować  będzie  wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.

1.formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr 1 do SIWZ

2. wypełniony kosztorys ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik Nr3 do SIWZ

3. aktualny  odpis  z  właściwego  rejestru  albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

4. jeżeli  oferta  i  załączniki  zostaną  podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie

5. aktualna  informacja  z  Krajowego  Rejestru  Karnego  albo  równoważne  zaświadczenie właściwego  organu  sądowego  lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym  art.24  ust.1  pkt 4-8 ustawy,  wystawione  nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9, wystawione nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

7. aktualne zaświadczenie   właściwego   naczelnika   urzędu   skarbowego   potwierdzające, że  wykonawca  nie  zalega  z  opłacaniem  podatków  opłat  lub,  że  uzyskał  przewidziane prawem  zwolnienie,  odroczenie  lub  rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

8. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego  Ubezpieczenia   Społecznego  potwierdzające  odpowiednio,  że  Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie,  że  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie,  odroczenie  lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed  upływem terminu składania ofert,

9. oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

10. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca.   Jeżeli Wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia,którymi będzie dysponował, do wykazu należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego,

11.wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty  były wykonywane. Uwaga!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.

Składanie ofert częściowych:     nie

Składanie ofert wariantowych:   nie

Warunki dotyczące wadium:   nie

Kryteria oceny ofert:        cena – 100%

Termin związania z ofertą:  30 dni

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21

Termin składania ofert:   do dnia 28.05.2010 r. do godz.10.00

Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                        96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

                                                                                                          

  Wójt Gminy Puszcza Mariańska

            Michał Staniak

                                                                                                  

                                        

 
                                                              Puszcza Mariańska, dnia 31.05.2010 r

 

Nasz znak:I.341/7/2010

Zawiadomienie
o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie

                robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w

                miejscowości Grabina Radziwiłłowska ul. Duża

 

           W związku z dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na:  wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Grabina Radziwiłłowska ul. Duża  na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r –Prawo zamówień publicznych  (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r nr.233,poz.1655, z późn.zm.) Gmina Puszcza Mariańska zawiadamia, że:

1.      Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr. 4 złożoną przez Wykonawcę:

 

„TROJACKI”   Zdzisław Trojacki, Mirosław Trojacki 27-300 Lipsko ul. Kilińskiego 43

       za cenę brutto: 553 124,95 zł

słownie: pięćset pięćdziesiąt trzy tysiące sto dwadzieścia cztery 95/100 złotych.

Uzasadnienie wyboru:

Oferta Nr.4 w/w Wykonawcy przedstawia najkorzystniejsze kryterium oceny ofert określone przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, a oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ .

 

2.      W postępowaniu zostało złożonych 8 ofert nie podlegających odrzuceniu:

1).Oferta Nr.1 złożona przez Wykonawcę Zakład Instalacyjny i Remontowo-

    Budowlany Roman Zwierzchowski Zgorzała ul. Postępu 196, 05-500 Piaseczno

    adres do korespondencji 02-313 Warszawa ul. Sękocińska 10/9

    w kryterium cena  otrzymała 20,94 pkt.

          2).Oferta Nr.2 złożona przez Wykonawcę GEO- BUD s.c Anna Sabat, Leszek

              Karkuciński ul. Króla Jana Sobieskiego Nr.3, 96-330 Puszcza Mariańska w

              kryterium cena otrzymała  21,12 pkt.

          3).Oferta Nr.3 złożona przez Wykonawcę Zakład Ogólnobudowlany i Instalacyjny Sp.J. Bogdan Sękalski, 96-100 Skierniewice ul. Wspólna 7/9  w kryterium cena otrzymała

               29,19 pkt.

          4).Oferta Nr.4 złożona przez Wykonawcę „TROJACKI” Zdzisław Trojacki, Mirosław Trojacki 27-300 Lipsko ul. Kilińskiego 43 w kryterium cena otrzymała 30,00 pkt.

          5).Oferta Nr.5 złożona przez Wykonawcę Usługi Ogólnobudowlane w pełnym zakresie  FRANK POL-BIS Paskudzki Franciszek , 05-825 Grodzisk Maz. ul. Nadarzyńska 7

               w kryterium cena otrzymała 18,60 pkt.

       6).Oferta Nr. 6 złożona przez Wykonawcę  Zakład Produkcyjno- Usługowo-Handlowy

           „MELBUD” Andrzej Zieliński 96-100 Skierniewice , Sierakowice Prawe 52a w kryterium cena otrzymała 28,68 pkt.

       7.Oferta Nr. 7 złożona przez Wykonawcę Usługi Transportowe Edward Antoni Wilczyński  Stara Iwiczna ul. Kielecka 19a, 05-500 Piaseczno w kryterium cena   otrzymała 20,97 pkt.

       8.Oferta Nr. 8 złożona przez Wykonawcę Zakład Usług Wodno-Kanalizacyjnych Krzysztof Machnicki 96-100 Skierniewice ul. Zielona 6 w kryterium cena   otrzymała 20,16 pkt.

 

3.Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po upływie terminu 5 dni od    dnia ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

                                                                                                                           WÓJT  GMINY

 MICHAŁ  STANIAK

 

   

     

                                                                             

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-06-08 12:01:15
  • Liczba odsłon: 174
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1183803]

przewiń do góry