GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Tytuł postępowania

Modernizacja drogi w miejscowościach Aleksandria -Pniowe-Waleriany

Opis

1.Przygotowanie i wyprofilowanie istniejącej nawierzchni drogi na długości 1 300m

    i szerokości 3,0 m

2. Wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-bitumicznej standard II, przy grubości  4 cm na powierzchni 3 900 m2

Zamawiający  na  podstawie  art.  67  ust.  1  pkt.  6  ustawy  Prawo  zamówień  publicznych przewiduje  zamówienie  uzupełniające.

Rodzaj zamówienia : roboty budowlane

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

Wspólny słownik zamówień (CPV):   45.23.32.20-7

Termin wykonania:  od daty zawarcia umowy do dnia 15.09.2010 r.

Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 15.04.2010 r.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę  ze  wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.:

 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,  jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

 2/ posiadają wiedzę  i doświadczenie

 3/ dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Ocena   spełnienia   warunków   udziału   w  postępowaniu  zostanie  dokonana  na  podstawie przedłożonych   dokumentów,    oświadczeń   i   zaświadczeń  wymaganych  postanowieniami specyfikacji  istotnych  warunków  zamówienia,  wg  formuły  „ spełnia  -  nie spełnia ”.

Nie  spełnianie  chociażby  jednego  warunku  skutkować  będzie  wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.

1.formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr 1 do SIWZ

2. wypełniony kosztorys ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik Nr3 do SIWZ

3. aktualny  odpis  z  właściwego  rejestru  albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

4. jeżeli  oferta  i  załączniki  zostaną  podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie

5. aktualna  informacja  z  Krajowego  Rejestru  Karnego  albo  równoważne  zaświadczenie  właściwego  organu  sądowego  lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym  art.24  ust.1  pkt 4-8 ustawy,  wystawione  nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9, wystawione nie wcześniej niż  6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert,

7. aktualne zaświadczenie   właściwego   naczelnika   urzędu   skarbowego   potwierdzające,  że  wykonawca  nie  zalega  z  opłacaniem  podatków  opłat  lub,  że  uzyskał  przewidziane prawem  zwolnienie,  odroczenie  lub  rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem  terminu składania ofert,

8. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego  Ubezpieczenia   Społecznego  potwierdzające  odpowiednio,  że  Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie,  że  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie,  odroczenie  lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie  wcześniej niż 3 miesiace przed  upływem terminu składania ofert,

9. oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

10. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje  lub będzie dysponował Wykonawca.   Jeżeli Wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, do wykazu należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotu  udostępniającego,

11.wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzajacych  należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były wykonywane. Uwaga!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.

Składanie ofert częściowych:     nie                            

Składanie ofert wariantowych:   nie

Warunki dotyczące wadium:    nie dotyczy               

Kryteria oceny ofert:        cena – 100%

Termin związania z ofertą:  30 dni

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl

Miejsce otrzymania SIWZ:      w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21

Termin składania ofert:           do dnia 05.05.2010 r. do godz. 10:00

Miejsce składania ofert:          Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                                    96-330 Puszcza Mariańska

                                                     ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

                                                                                                       Michał Staniak – Wójt Gminy

 

 

                                                                    Puszcza Mariańska, dnia 11.05.2010 r

 

Nasz znak:I.341/2/2010

Zawiadomienie
o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie

                modernizacji drogi w miejscowościach Aleksandria- Pniowe-Waleriany

                                            Gmina Puszcza Mariańska

 

     W związku z dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na:

wykonanie modernizacji drogi w miejscowościach Aleksandria- Pniowe-Waleriany

 na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r –Prawo zamówień publicznych  (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r nr.233,poz.1655, z późn.zm.) Gmina Puszcza Mariańska zawiadamia, że:

 

1.      Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr. 7 złożoną przez Wykonawcę:

 

Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych „CEZET BIS” Sp. z o. o

       ul. 17-go Stycznia 32,     27-200 Starachowice

     

 za cenę brutto: 94 636,62 zł

słownie: dziewięćdziesiąt cztery tysiące sześćset trzydzieści sześć 62/100 złotych.

 

Uzasadnienie wyboru:

Oferta Nr.7 w/w Wykonawcy przedstawia najkorzystniejsze kryterium oceny ofert określone przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, a oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ .

 

2.      W postępowaniu zostało złożonych 8 ofert nie podlegających odrzuceniu:

 

1)      Oferta Nr.1 złożona przez Wykonawcę Mazowieckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „DROGBUD” Sp. z o.o,  96-500 Sochaczew ul. Inżynierska 32 w kryterium cena otrzymała 26,88 pkt.

2)      Oferta Nr.2 złożona przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych Sp. z o.o,  97-300 Piotrków Trybunalski ul. Południowa 17/19 w kryterium cena otrzymała 28,68 pkt.

3)      Oferta Nr.3 złożona przez Wykonawcę POL-DRÓG Warszawa Sp. z o.o (LIDER),  01-826 Warszawa ul. Kleczewska 38 w kryterium cena otrzymała 19,92 pkt.

4)      Oferta Nr.4 złożona przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Drogowych w Grójcu Sp. z o.o ,05-604 Jasieniec ul. Asfaltowa 2 w kryterium cena otrzymała 28,29 pkt.

5)      Oferta Nr.5 złożona przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo produkcji Handlu i Obrotu „POLHILD I” Mieczysław Piotrowski, Paweł Piotrowski, Zygmunt Piotrowski Spółka Jawna,  05-230 Kobyłka ul. H. Sienkiewicza 13 w kryterium cena otrzymała 26,73 pkt.

6)      Oferta Nr. 6 złożona przez Wykonawcę S.G.I  DROGI Sp. z o.o  ul. Grochowska 342, 03-838 Warszawa w kryterium cena otrzymała 24,21 pkt.

7)      Oferta Nr.7 złożona przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych „CEZET BIS”  Sp. z o.o  ul. 17-go Stycznia 32, 27-200 Starachowice w kryterium cena otrzymała 30,00 pkt.

8)      Oferta Nr.8 złożona przez Wykonawcę Firma Handlowo -Produkcyjno-Usługowa MACHPOL 13-206 Płośnica Murawki 23 Biuro 96-313 Jaktorów ul. Jagiełły 67

   w kryterium cena otrzymała 20,40 pkt.

3.Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po upływie terminu 5 dni od    dnia ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-05-13 16:23:00
  • Liczba odsłon: 153
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1183800]

przewiń do góry