GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Tytuł postępowania

Jednorazowa dostawa oleju opałowego do kotłowni gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Puszcza Mariańska, w ilości 40 000 litrów.

Opis

Przedmiotem  zamówienia  jest  zakup  i  dostawa  na  koszt  Wykonawcy  oleju  opałowego , w temperaturze referencyjnej plus 15º C,  do  kotłowni gminnych zlokalizowanych na terenie  Gminy Puszcza Mariańska, w ilości 40 000 litrów.

Zamawiany olej opałowy musi spełniać następujące wymagania:

-  wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg

-  zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg

-  zawartość siarki nie większa niż 0,20 %/m/m

-  gęstość w temperaturze 15°C, nie wyższa niż 0,86g/ml

-  temperatura zapłonu, nie niższa niż 56°C,

-  zawartość stałych ciał obcych nie większa niż 24 mg/kg

Rodzaj zamówienia : dostawa

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

Wspólny słownik zamówień (CPV):    23.12.21.00-9

Termin wykonania:  od daty zawarcia umowy do dnia 25.02.2010r.

Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 03.02.2010r.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę  ze  wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.:

 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,  jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

 2/ posiadają wiedzę  i doświadczenie  oraz  dysponują  potencjałem technicznym oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Ocena   spełnienia   warunków   udziału   w  postępowaniu  zostanie  dokonana  na  podstawie przedłożonych   dokumentów,    oświadczeń   i   zaświadczeń  wymaganych  postanowieniami specyfikacji  istotnych  warunków  zamówienia,  wg  formuły  „ spełnia  -  nie spełnia ”.

Nie  spełnianie  chociażby  jednego  warunku  skutkować  będzie  wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 

Informacje   o   oświadczeniach   i   dokumentach,   jakie  mają  dostarczyć  Wykonawcy  w  celu potwierdzenia  spełnienia  warunków  udziału  w  postępowaniu.

Dokumenty wymagane:

1/   formularz ofertowy złożony według wzoru  - załącznik Nr 1 do SIWZ

2/   aktualny  odpis  z  właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji   działalności gospodarczej  lub  zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,  wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ,

3/   jeżeli oferta  i  załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie

4/   aktualna  informacja   z   Krajowego  Rejestru  Karnego  albo  równoważne zaświadczenie właściwego  organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie 

      określonym  art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy,  wystawione nie wcześniej  niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

5/   aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

6/   aktualne   zaświadczenie   właściwego   naczelnika   urzędu   skarbowego  potwierdzające,  że Wykonawca  nie zalega  z  opłacaniem podatków  opłat  lub,  że  uzyskał  przewidziane   prawem  zwolnienie,  odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

7/   aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego  Ubezpieczenia  Społecznego  potwierdzające  odpowiednio,   że  Wykonawca  nie  zalega  z  opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie,  że  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie,  odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych  płatności  lub  wstrzymanie  w  całości  wykonania  decyzji    wystawione  nie   wcześniej  niż  3  miesiące  przed  upływem  terminu  składania  ofert,

8/   oświadczenie  o  spełnianiu  warunków  z  art.  22 ust.1  ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 3 do SIWZ

9/   wykaz posiadanego sprzętu specjalistycznego, niezbędnego do wykonania zamówienia.

10/ wykaz  wykonanych  w  okresie  ostatnich trzech lat dostaw oleju opałowego przed dniem   wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest  krótszy – w tym okresie,  odpowiadających  swoim  rodzajem  i  wartością dostawom  stanowiącym   przedmiot   zamówienia,   z   podaniem  ich  wartości  oraz  daty  i  miejsca  wykonania  oraz  załączeniem  dokumentów  potwierdzających  należyte  wykonanie  tych dostaw wystawionych przez podmioty na rzecz których dostawy były wykonywane.

          Uwaga!!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej dwóch referencji.

Składanie ofert częściowych:     nie

Składanie ofert wariantowych:   nie

Warunki dotyczące wadium:    nie dotyczy

Kryteria oceny ofert:       

 cena – 100 %

Termin związania z ofertą:  30 dni

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: 

www.puszcza-marianska.pl

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.10

Termin składania ofert:   do dnia 12.02.2010 r. do godz. 9:00

Miejsce składania ofert:  Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                            96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

                                                                      Wójt Gminy Puszcza Mariańska

                                                                              Michał Staniak

 

Puszcza Mariańska dnia 12.02.2010r.

 

 

Nasz znak:  GK/7053/2/2010

 

  

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

 Dotyczy: postępowania  o  udzielenie  zamówienia  publicznego  na jednorazową dostawę oleju opałowego do kotłowni gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Puszcza Mariańska, w ilości 40 000 litrów.         

             

 

                 Na podstawie Art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) Gmina Puszcza Mariańska zawiadamia, że w postępowaniu o zamówienie publiczne na jednorazową dostawę oleju opałowego do kotłowni gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Puszcza Mariańska, w ilości 40 000 litrów, wybrana została oferta Firmy:

P.U.H. “L.K.R. NOWAKOWSCY” Spółka Jawna 96-300 Żyrardów, ul. Glebowa 3.

Oferta  wybranej  przez  komisję  Firmy,  w  oparciu  o  kryterium  oceny  ofert (cena - 100%)  otrzymała  największą  ilość  tj. 300,00  punktów   oraz  spełnia wszystkie  warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

uzasadnienie

 

W  terminie wyznaczonym przez zamawiającego do składania ofert  tj. do dnia  12. 02. 2010r. do godz. 9°° wpłynęły cztery oferty.

 

Na  podstawie streszczenia  i  porównania złożonych ofert, w oparciu o kryterium oceny ofert:   cena (100%), ocena ofert przedstawia się następująco:

 

Oferta nr 1 - złożona przez Firmę:

Przedsiębiorstwo Handlowe „PADER” Sp. z o.o. 00-961 Warszawa, ul. Fort Wola 22

Cena oferty: 97 200,00 złotych

Liczba punktów: 285,18 pkt

 

Oferta nr 2 - złożona przez Firmę:

PETROLIS  Sp. z o.o. 26-700 Zwoleń, ul. Władysława Jagiełły 10a/204

Cena oferty: 101 200,00 złotych

Liczba punktów: 273,90 pkt

 

Oferta nr 3 - złożona przez Firmę:

“DA-MO” Dałkowska-Modzelewski Spółka Jawna, 99-400 Łowicz, ul. Małszyce 2d/2e

Cena oferty: 95 600,00 złotych

Liczba punktów: 289,95 pkt

 

Oferta nr 4 - złożona przez Firmę:

P.U.H. “L.K.R. NOWAKOWSCY” Spółka Jawna, 96-300 Żyrardów, ul. Glebowa 3

Cena oferty: 92 400,00 złotych

Liczba punktów: 300,00 pkt

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-02-12 15:05:53
  • Liczba odsłon: 127
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1183780]

przewiń do góry