GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Tytuł postępowania

Utwardzenie nawierzchni dróg gminnych kruszywem o frakcji 4-30 mm wraz z wyrównaniem oraz utwardzenie poboczy dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej kruszywem drogowym o frakcji 0-30 mm wraz z wyrównaniem

Opis

1. Utwardzenie nawierzchni dróg gminnych kruszywem o frakcji 4-30 mm wraz z wyrównaniem, przy użyciu kruszywa drogowego - wapień dewoński - w ilości 1 500 ton

2. Utwardzenie poboczy dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej kruszywem drogowym

    o frakcji 0-30 mm wraz z wyrównaniem, przy użyciu kruszywa drogowego kwarcytowego,   w ilości 1 000 ton.

Zamawiający  na  podstawie  art. 67 ust. 1  pkt. 6 ustawy  Prawo  zamówień  publicznych przewiduje  zamówienie  uzupełniające.

Rodzaj zamówienia : roboty budowlane

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

Wspólny słownik zamówień (CPV):  

Dział: 45000000-7; Grupa: 45230000-8; Klasa: 45233100-0; Kategoria: 45233142-6.

Termin wykonania:  do 30.11.2009 r.

Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 14.09.2009 r.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1)      posiadają  uprawnienia  do  wykonywania  określonej  działalności  lub  czynności,   jeżeli ustawy  nakładają  obowiązek  takich  uprawnień,

2)      posiadają  niezbędną  wiedzę  i  doświadczenie  oraz  dysponują  potencjałem technicznym i  osobami  zdolnymi  do  wykonania  zamówienia,

3)      znajdują  się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.

1. formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr 1 do SIWZ

2. aktualny  odpis  z  właściwego  rejestru  albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

3. jeżeli  oferta  i  załączniki  zostaną  podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie

4. aktualna  informacja  z  Krajowego  Rejestru  Karnego  albo  równoważne  zaświadczenie  właściwego  organu  sądowego  lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym  art.24  ust.1  pkt 4-8 ustawy,  wystawione  nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1   pkt. 9, wystawione nie wcześniej niż  6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert,

6. aktualne zaświadczenie   właściwego   naczelnika   urzędu   skarbowego   potwierdzające,   że  wykonawca  nie  zalega  z  opłacaniem  podatków  opłat  lub,  że  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie,  odroczenie  lub  rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzyma  nie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem  terminu składania ofert,

7. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego  Ubezpieczenia   Społecznego  potwierdzające  odpowiednio,   że  wykonawca

     nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie,  że  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie,  odroczenie  lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie   wcześniej niż 3 miesiace przed  upływem terminu składania ofert,

8. oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

9. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje

    lub będzie dysponował Wykonawca.   Jeżeli Wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, do wykazu należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotu  udostępniającego. 

10.wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres

     prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich  wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzajacych  należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty  były wykonywane. Uwaga!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.

Składanie ofert częściowych:     nie

Składanie ofert wariantowych:   nie

Warunki dotyczące wadium:    nie dotyczy

Kryteria oceny ofert:          najniższa cena

Termin związania z ofertą:  30 dni

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.10

Termin składania ofert:   do dnia 05.10.2009 r. do godz. 9:00

Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                           96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

                                                                               Wójt Gminy Puszcza Mariańska

                                                                                                Michał Staniak

 

Puszcza Mariańska dnia 05.10.2009r.

 

 

 

Nasz znak:  GK/7040/152/2009

 

 

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

 

 

Dotyczy: postępowania  o  udzielenie  zamówienia  publicznego  na  utwardzenie  nawierzchni dróg  

                gminnych kruszywem o frakcji 4-30 mm wraz z wyrównaniem oraz utwardzenie poboczy

                dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej kruszywem drogowym o frakcji 0-30 mm wraz  

                z wyrównaniem.

         

              Na podstawie Art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) Gmina Puszcza Mariańska zawiadamia,  że  w  postępowaniu  o  zamówienie publiczne  na  wykonanie  robót  budowlanych wybrana została oferta Firmy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe „BETO-TRANS” Józef Piejak, 96-332 Radziwiłłów, ul. Środkowa 38

Cena oferty wynosi: 179 525,00 zł.

uzasadnienie

 

W   terminie  wyznaczonym  przez  zamawiającego  do  składania  ofert   tj.  do  dnia  05. 10. 2009r. do  godz. 9°°  wpłynęły  trzy  oferty.

Oferta nr 1 - złożona   przez  Firmę:   Spółdzielnia Kółek  Rolniczych w Żabiej Woli  z/s  w  Hucie Żabiowolskiej,  ul. Warszawska 34,  96-321 Żabia Wola,  uzyskała 222,54 punkty w oparciu o usta-lone kryterium – cenę

Oferta nr 2 - złożona  przez Firmę:  „ K A M B R U K ”   Krystyna  Kamińska,  96-300  Żyrardów, ul.  Piękna 6,  uzyskała 237,78  punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę

Oferta nr 3 - złożona przez Firmę: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe  „ B E T O – T R A N S ”  Józef   Piejak,  96-332  Radziwiłłów,  ul.  Środkowa  38,  uzyskała  300,00  punktów w  oparciu  o  ustalone  kryterium cenę

 

Oferta  Firmy:  Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe „ B E T O – T R A N S ” Józef Piejak,  96-332  Radziwiłłów,  ul. Środkowa 38  spełnia  wszystkie  warunki  określone  w  Specyfi-kacji  Istotnych  Warunków  Zamówienia  i  uzyskała 300,00 punktów,  tj. najwyższą ilość punktów w  oparciu  o  ustalone  kryterium – cenę.

Podstawą dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-10-09 11:56:47
  • Liczba odsłon: 128
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1183729]

przewiń do góry