GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

Nasz znak: I.341/7/2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Tytuł postępowania

Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu sieci kanalizacji sanitarnej, przepompowni i przyłącza wodociągowego w miejscowościach Bartniki, Radziwiłłów ul. Warszawska, Grabina Radziwiłłowska ul. Duża, Jagodowa, Sosnowa, Borówkowa, Mrozy, Puszcza Mariańska

Opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie:                                                                              -  rurociągu ścieków oczyszczonych do rzeki Korabiewki w miejscowości Bartniki                  -  sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Grabina Radziwiłłowska ul. Duża                       -  sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Grabina Radziwiłłowska ul.  

  Jagodowa, Sosnowa, Borówkowa                                                                                                                                        - przepompowni ścieków na działce nr. ewidencyjny 303 położonej w 

  miejscowości  Radziwiłłów ul. Warszawska                                                                                                                           - sieci wodociągowej w miejscowości Mrozy                                                                                 - przyłącza wodociągowego na terenie oczyszczalni ścieków w miejscowości                 

   Puszcza Mariańska

- sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Puszcza Mariańska ul. Stanisława

  Papczyńskiego

Rodzaj zamówienia : roboty budowlane

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

Wspólny słownik zamówień (CPV):  45.23.13.00-8

                       Dodatkowy                   : 45.23.21.52-2                                                                   Termin wykonania: 31.12.2009 r                                                                                               Data przekazania ogłoszenia do biuletynu:. 04.08.2009 r

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj:

1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  

    ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i

   dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne  

   zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych     

    do wykonania zamówienia.

3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24  

    ust.1 i    2 ustawy.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „spełnia – nie spełnia”. 

Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy

 z postępowania. 

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.

- oferta sporządzona według wzoru – załącznik Nr 1 do SIWZ                                                      - kosztorys ofertowy sporządzony według wzoru – załącznik Nr 4 do SIWZ                             - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji 

  działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie

   wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert                                              - jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela

  wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie                 -  aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.

   1 pkt. 9 wystawione nie wcześnie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,                                                                                                                              - aktualne zaświadczenie właściwego  naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że

   wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane

   prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub

   wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące

   przed upływem terminu składania ofert,                                                                                                             - aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń lub Kasy Rolniczego

  Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z

   opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że

    uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych

   płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3

   miesiące przed upływem terminu składania ofert,

- dokumenty stwierdzające, że osoba , która będzie wykonywać zamówienie posiada      

   uprawnienia budowlane w branży budowlanej oraz dokumenty potwierdzające wpis na listę

   właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa,                                                                         - oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z

   postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo

   zamówień publicznych,                                                                                                                                       - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub 

    będzie dysponował Wykonawca . Jeżeli Wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, 

    którymi będzie dysponował, do wykazu należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotu

    udostępniającego.                                                                                                                               - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres

  prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i

  wartością  robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich  

  wartości oraz daty i miejsca  wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających

  należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były

  wykonane. Uwaga!!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.

Składanie ofert częściowych:     nie                                                                                        Składanie ofert wariantowych:   nie                                                                                        Warunki dotyczące wadium:    nie dotyczy                                                                         Kryteria oceny ofert:          najniższa cena                                                                           Termin związania z ofertą:  30 dni                                                                                         Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21                                         Termin składania ofert:   do dnia 25.08.2009 r do godz.10:00                                                 Termin otwarcia  ofert:         dnia 25.08.2009 r    godz.10:20                                                   Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                         96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

                                                                                          Puszcza Mariańska, dnia 25.08.2009 r

Nasz znak:I.341/7/2009

                          Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Zamawiający

                                GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

 

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane w trybie przetargu nieograniczonego – na podstawie ustawy z dnia 29.01.2004 r –Prawo zamówień publicznych  (Dz.U. z 2007 r nr.233,poz.1655) oraz jej aktów wykonawczych.
Przedmiot zamówienia

wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej, przepompowni, sieci wodociągowej i przyłącza wodociągowego w miejscowościach Bartniki, Radziwiłłów ul. Warszawska, Grabina Radziwiłłowska ul. Duża, Jagodowa, Sosnowa, Borówkowa, Mrozy, Puszcza Mariańska 

Nazwa zamówienia publicznego:

Określenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) – główny przedmiot:

45,23.13.00-8    Dodatkowe: 45.23.21.52-2

 

 Wybór najkorzystniejszej oferty Nr.3 :

        Firmy       GEO – BUD  s.c Anna Sabat, Leszek Karkuciński

                       96-330 Puszcza Mariańska ul. Króla Jana Sobieskiego Nr.3

                  

za cenę brutto: 299 797,29 zł      /słownie: dwieście dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy  siedemset dziewięćdziesiąt siedem 29/100 złotych/.

Uzasadnienie wyboru:

Oferta Nr.3 uzyskała 30 pkt. tj. najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryterium –cenę i została uznana za ofertę najkorzystniejsza. Wykonawca spełnia wszystkie warunki zawarte w SIWZ .

Podstawą dokonanego wyboru jest art.91 ust.1 Prawo zamówień publicznych.

W prowadzonym postępowaniu złożono oferty nie podlegające odrzuceniu:

1. Ofertę Nr. 1 złożyła  Firma Zakład Produkcyjno -Usługowo-Handlowy „MELBUD”   

    Andrzej Zieliński 96-100 Skierniewice, Sierakowice Prawe 52a.    

    oferta uzyskała 25,62 punktów w oparciu o kryterium –cenę.

 2. Ofertę Nr.2 złożyła Firma Zakład Ogólnobudowlany i Instalacyjny Sp.j Bogdan Sękalski  ul. Wspólna 7/9, 96-100 Skierniewice, oferta uzyskała 18,51 punków  w oparciu o  kryterium cenę.

3. Oferta Nr.4 złożyła Firma P.P.H.U „WOD -KAN” Włodzimierz Florczak 95-011

    Bratoszewice  ul. Polna 2,  oferta uzyskała 16,77 punktów  w oparciu o kryterium – cenę.

4. Ofertę Nr.5 złożyła Firma Zakład Usług Wodno-Kanalizacyjnych Krzysztof Machnicki ul.

    Zielona 6 96-100 Skierniewice, oferta  uzyskała 18,87 punktów w oparciu o kryterium –    cenę.

 

                                                                      Wójt Gminy

                                                                    Michał Staniak

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-08-26 15:04:23
  • Liczba odsłon: 132
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1183797]

przewiń do góry