GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA

 UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Tytuł postępowania

Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV oraz wymiana parapetów zewnętrznych, wymiana stolarki drzwiowej drewnianej na drzwi z PCV i z aluminium.

Zamawiający na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje  zamówienie  uzupełniające.

 Opis

Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV oraz wymiana parapetów zewnętrznych, wymiana stolarki drzwiowej drewnianej na drzwi z PCV i z aluminium w budynkach:

  - Zespół Szkolno-Gimnazjalny w Bartnikach  – łącznie 27,83 m² okien PCV (16 szt)

  - Szkoła Podstawowa w Starym Łajszczewie – łącznie 25,10 m² okien PCV (5 szt)

  - Stacja Uzdatniania wody w Kamionie – łącznie 3,84 m² drzwi PCV (1 szt) i 1,65 m² okien

     PCV (1 szt)

  - Sala Sportowa w Puszczy Mariańskiej  – łącznie 6,18 m² drzwi z aluminium (2 szt)

 

Rodzaj zamówienia : roboty budowlane

 

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):    45.42.11.30-4

 

Termin wykonania:  do 15.05.2009 r.

 

Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 27.01.2009 r.

 

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

 

Do  udziału  w  postępowaniu  dopuszczeni   będą  wyłącznie  Wykonawcy,  którzy złożą ważną ofertę  ze  wszystkimi  załącznikami  wymienionymi  w  specyfikacji  istotnych  warunków  zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.:

 1/  posiadają  uprawnienia  do  wykonywania  określonej  działalności  lub  czynności,   jeżeli  ustawy nakładają  obowiązek  posiadania  takich  uprawnień.

 2/  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i dysponują  osobami  zdolnymi  do  wykonania  zamówienia  lub  przedstawią  pisemne  zobowiązanie  innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych  do wykonania zamówienia.

 3/  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 4/  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24, ust. 1 i 2  ustawy . 

Ocena  spełnienia  warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych   dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warun-ków zamówienia, wg formuły „spełnia - nie spełnia”.

Nie spełnianie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępo-wania. 

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.

 

1.      Oświadczenie  o  spełnieniu  przez  warunków  z  art. 22 ust. 1  ustawy  Prawo  Zamówień Publicznych,

2.      Aktualny  odpis  z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej  lub  zgłoszenia  do  ewidencji działalności gospodarczej wysta-wione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3.      Wykaz wykonanych w ciągu 5 lat przed datą wszczęcia postępowania, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom , a jeżeli okres prowadzenia dzia-łalności jest krótszy – w tym okresie, opracowany wg wzoru stanowiącego załącznik Nr.6 do SIWZ.

4.      Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

5.      Aktualną  informację  z  Krajowego  Rejestru  Karnego  albo  równoważne  zaświadczenie właściwego  organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym  art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy,  wystawione  nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed   upływem terminu składania ofert,

6.      Dokumenty potwierdzające, iż prace wymienione w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.

7.      Uprawnienia budowlane pracownika nadzoru do kierowania robotami budowlanymi w za-kresie  przedmiotu  zamówienia  spełniające wymogi art.12 ustawy z 7 lipca 1994 r Prawo budowlane  (Dz.U. z 2006 r Nr.156 poz.1118 z późn. zm.)  oraz   aktualne   zaświadczenie  potwierdzające  przynależność  w/w  osoby  do  właściwej  izby  samorządu  zawodowego (wydane przez właściwą izbę).

8.      Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwerdzajace, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane pra-wem zwolnienie,  odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji  - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem  terminu składania ofert,

9.      Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Ka-sy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace odpowiednio, że wykonacwa nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub  społeczne lub zaświad-czenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed  upływem terminu składania ofert,

10. Wykaz  niezbednych  do  wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca do wykonania zamówienia,

11. Jeżeli  oferta  i  załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy,  należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie

 

Składanie ofert częściowych:     nie

 

Składanie ofert wariantowych:   nie

 

Warunki dotyczące wadium:    nie dotyczy

 

Kryteria oceny ofert:          najniższa cena

 

Termin związania z ofertą:  30 dni

 

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: 

www.puszcza-marianska.pl

 

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.10

 

Termin składania ofert:   do dnia 17.02.2009 r. do godz. 10:00

 

Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                          96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

 

                                                                                                Wójt Gminy

                                                                                                                                             Puszcza Mariańska

 

Puszcza Mariańska dnia 18.02.2009r.

 Nasz znak:  GK/7102/2/2009

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dotyczy:  postępowania  o  udzielenie zamówienia publicznego na wymianę stolarki okiennej drewnianej na okna  PCV  oraz  wymianę  parapetów zewnętrznych,  wymianę stolarki drzwiowej drewnianej na drzwi z PCV i z aluminium  w  budynkach:   Zespołu  Szkolno - Gimnazjalnego  w  Bartnikach;    Szkoły  Podstawowej  w  Starym                  Łajszczewie, Stacji Uzdatniania wody w Kamionie i Sali Sportowej w Puszczy Mariańskiej.

 

               Na podstawie Art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223,  poz. 1655  z  późn.  zmianami)  Gmina  Puszcza  Mariańska  zawiadamia,  że  w  postępowaniu  o  zamówienie publiczne  na  wykonanie  robót  budowlanych  wybrana  została  oferta  nr 7  Firmy:  MONTO-TRAS  Spółka Akcyjna z siedzibą: 42-530 Dąbrowa Górnicza, ul. Majewskiego 318.

Cena oferty wynosi: 23 166,43 zł.

Oferta  nr 7  uzyskała  300 punktów tj. najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę i została uznana jako najkorzystniejsza.

Podstawą dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

 

Uzasadnienie 

W terminie wyznaczonym  przez  zamawiającego do składania ofert  tj. do dnia  17. 02. 2009r. do  godz. 10°°  wpłynęło  dwadzieścia jeden  ofert.

 

Oferta nr 1 - złożona przez firmę: VOBOS Paweł Olejniczak, 20-141 Lublin, ul. Porzeczkowa 5/4, uzyskała 175,41 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę,

Oferta nr 2 - złożona przez firmę: „MEGA-Plast” Sp. z o.o. 20-387 Lublin, ul. Miętowa 3, uzyskała 237,36 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę,

Oferta nr 3 - złożona  przez  firmę:  Piotr  Staniawa  SP  POLSKA,  20-325  Lublin,  ul. Droga Męczenników Maj-danka 74, uzyskała 234,99  punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę,

Oferta nr 4 - złożona przez  firmę: Przedsiębiorstwo  Produkcyjno-Usługowo-Handlowe  „KAMI -BUD ”, 87-404 Radomin, Rętwiny 39,  uzyskała 276,03 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę,

Oferta nr 5 - złożona  przez  firmę:  Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „ AKCENT ” Spólka z o.o. 26-300 Opoczno, ul. Piotrkowska 61 K,  uzyskała 266,58 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę,

Oferta nr 6złożona przez firmę:  Przedsiębiorstwo  Handlowo - Usługowe „ SANDOR ” s.c.  Mirosław  Skoczek, Grzegorz Tylka 58-200 Dzierżoniów, ul. Strumykowa 2, uzyskała 210,96 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę,

Oferta nr 7 - złożona przez firmę: MONTO – TRAS  Spółka Akcyjna, 42-530 Dąbrowa Górnicza, ul. Majewskiego 318, uzyskała 300,00 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę,

Oferta nr 8 - złożona  przez  firmę: „HUGO” Hubert Kozłowski, 05-090 Janki, Al. Krakowska 48,  uzyskała 229,68 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę,

Oferta nr 9 - złożona przez firmę: „ SM-PLAST ” Mirosław Synowiec, 96-200 Rawa Mazowiecka, ul. Akacjowa 1, uzyskała 214,98 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę,

Oferta nr 10 - złożona  przez  firmę: KULBUD  Tadeusz  Kuldanek, 05-822 Milanówek, ul. Lasockiego 1, uzyskała 205,44 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę,

Oferta nr 11 -  złożona przez  firmę: „ DARBUD ” Bogumiła Jagiełło-Tarnowska, 96-100 Skierniewice, ul. Stefana Batorego 10 uzyskała 182,10 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę,

Oferta nr 12 -  złożona  przez  firmę:   Przedsiębiorstwo  Produkcyjno - Handlowe „ TOREL ” Sp.  z  o.o.    16-300 Augustów, ul. Wypusty 72, uzyskała 244,77 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę,

Oferta nr 13 - złożona przez firmę: TADEXIM Produkcja Handel Usługi Tadeusz Fiborek, 21-150 Kock, Poizdów 84, uzyskała 247,71  punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę,

Oferta nr 14 –  złożona  przez  firmę:  „ REMAR ”  Marek Mielcarz,  05-075  Sulejówek,  ul.  Idzikowskiego  37 A, uzyskała 265,32 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę,

Oferta nr 15 - złożona przez firmę: Mazowiecka Fabryka Okien EURODACH Sp z o.o. Ostrów Mazowiecka, Komorowo, ul. Mazowiecka 36, uzyskała 219,00 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę,

Oferta nr 16 -  złożona  przez  firmę:  DOMPLAST  Spółka  Jawna  Mirosław  Rozwadowski  i  Zbigniew  Kopała, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Kilińskiego 22 H, uzyskała 187,74 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę,

Oferta nr 17 - złożona przez firmę:  Zakław  Produkcyjno-Handlowo-Usługowy „ ALSECCO ” Zając G. Zając M. Koelner S. Spółka Jawna, 48-303 Nysa, ul. Podolska 2 A, uzyskała 242,31 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę,

Oferta nr 18 - złożona  przez  firmę:  Lubelskie  Centrum  Okien  Urszula  Opydo,  20-150 Lublin,  ul. Bursaki 18, uzyskała 262,74 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę,

Oferta nr 19 - złożona przez firmę:  Firma „ SERENA ”  Ida Golus,  26-600 Radom, ul. Traugutta 46/48,  uzyskała 212,37 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę,

Oferta nr 20 -  złożona  przez  firmę:  Fabryka  Okien  SPECTRUM  Sp.  z  o.o.  20-150 Lublin,  ul. Ceramiczna 4, uzyskała 272,22 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę,

Oferta nr 21 - złożona przez firmę: PERFEKT Lubelska Fabryka Okien, 20-234 Lublin, ul. Mełgiewska 99, uzyskała 252,09 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę.

   

Wójt Gminy

Puszcza Mariańska

 

 

 

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-02-20 16:42:34
  • Liczba odsłon: 140
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1183810]

przewiń do góry