Samodzielne stanowisko ds. nieruchomościami -

inspektor Danuta Antosik

tel. 46  831-81-51  wew. 16;  fax  831-81-18

e-mail:  urzad@puszcza-marianska.pl

 

Do zadań na tym stanowisku pracy należy:

  • prowadzenie spraw administracyjnego zakresu gospodarki nieruchomościami gminnymi;
  • przeprowadzanie postępowania i wydawanie decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości;
  • przeprowadzenie postępowania w sprawie scalenia i podziału nieruchomości;
  • wykonywanie zadań gminy przewidzianych przepisami prawa wodnego;
  • wykonywanie czynności związanych z ochroną fizyczną budynku Urzędu Gminy oraz przewidzianych dla gminy przez ustawę o ochronie osób i mienia;
  • podejmowanie współpracy z sołtysami gminy w zakresie dot. funkcjonowania rolnictwa na terenie gminy;
  • współpraca z rolnikami w zakresie przewidzianym w ustawie o ustroju rolnym oraz przysługujących rolnikom dopłat i płatności;
  • przeprowadzenie spraw związanych z numeracją porządkową nieruchomości na terenie gminie oraz nazewnictwem wsi, placów i ulic;
  • sporządzanie wniosków o środki finansowe na przewidziane w budżecie gminy inwestycje i modernizacje z zakresu spraw przydzielonych na stanowisku pracy oraz dokonywanie zamówień publicznych i zleceń;
  • monitorowanie środków finansowych przeznaczonych w budżecie gminy na realizacje w/w zadań.
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 2007-03-13 14:37:44
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-03-13 14:37:44
  • Liczba odsłon: 630
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 719830]

przewiń do góry